Thursday, April 30, 2015

FATIN LIYANA SIGNATURE BASIC SERIES BY SHEEJAB

Assalamualaikum

Alhamdulillah, SHEEJAB punya collection semua sold out dalam masa beberapa hari :) Happy sangat bila customer semua berpuas hati dengan design dan material collection kami. FL Signature Printed Series semua dah sold ya dalam masa 4 hari! FL Signature Premium Jubaa pon dah sold out, tinggal few pieces yang customer dah booked. Alhamdulillah!! Thank you #Sheejabers!!

Ramai pulak yang mintak SHEEJAB buat Instant Shawl versi plain. Katanya kalau Printed Series tu susah nak matchkan dengan baju yang bercorak. Nanti pening orang tengok kalau shawl corak baju pon corak. Betul jugak tu....bukan korang je pening..kakpaten pon confim pening haha. Jadi sebelum semua mabuk pening, kami yang menurut perintah telah menghasilkan~~~


FATIN LIYANA SIGNATURE : BASIC SERIES  

Ya! Sheejab telah menghasilkan Instant Shawl versi plain! Sama seperti Printed Series, (boleh baca tentang Printed Series di sini) Basic Series juga senang digayakan, membujurkan bentuk muka (muka uolls jadi kurus!) dan solat ready. Basic Series ini sesuai digayakan untuk majlis formal dan kegunaan harian. Hanya perlu sarung dan lilit cincai atas kepala. SHEEJAB buat 11 colours. Jadi korang senang nak matchkan dengan baju :)


FatinLiyana Signature Basic Series Instant Shawl

Less hustle 
Pinless
 Ironless
Thinner face contour
Solat Ready - it covers up your chest


Ada 11 pilihan warna. Pastel dan Vibrant. Sorry sangat kami tak sempat letak stock di butik kami di RUMODA BANGSAR. Baru nak letak, dah sold out. Nangis ceni.. Inshaallah next time kami akan letak sesiap di RUMODA BANGSAR supaya korang leh try :)


 INTRODUCTION PRICE : RM 55 only

Whatsapp to order : 014-7249590
Instagram : Sheejab 

Cantikkan? Boleh belikan ibu korang jugak tau sebab Basic Series ni praktikal sangat. Ibu korang boleh bawak pergi pasar, mengaji dan sebagainya. Hari IBU kan nak dekat. Ape kate order je kat nombor diatas! Confirm ibu you olls happy hehe. 

p/s : Sejak dah buat instant shawl gini, kakpaten memang asek pakai SHEEJAB je. Senang. Sarung dan nampak kemas!

Love, Sheejab :)

Thank you for reading this entry !

23 comments:

  1. Serius cantik sangat. Kena belajar pakai shawl la pulak.... ngeee

    ReplyDelete
  2. fatin nak tanya sikit syrup amoxicillin trihydrate tu apa?bagus kat untuk kanak² berusia bawah 2 tahun

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum FL, cantik sangat. kalau boleh buatlah tudung yang ada lapik dagu. boleh cover dagu kan aurat juga hehehhee

    ReplyDelete
  4. bagus juga ni..tuk saya yg kulit tak berapa nk ok bila pakai pin

    bw housewifearts.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Cantik. Tapi ibu saya pakai tudung labuh, acaner ? -.-

    ReplyDelete
  6. Jubah tu cantikkk!!! Tahniah FL. 😍 dah pakai dah pun td.

    Amalina-peter.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. kalau boleh saya nak request labuh lagi.. hmm

    ReplyDelete
  8. kalau boleh saya nak request labuh lagi..hmm

    ReplyDelete
  9. aslkm..cantik design.. dekat shah alam nk dapatkan di mana?

    ReplyDelete
  10. Salam..klu bleh nk order lg yg ni tp jubah n tudung yg order ari tu pun xsmpai lg..nk dkat 4 mgu dah order. Xsbr nk pkai sbnrnya..:(

    ReplyDelete
  11. Tiba tiba nak cakap tak sabar tunggu wedding atin :)

    ReplyDelete
  12. cantiknya,
    insyaAllah saya dapatkan

    ReplyDelete
  13. Salam fatin..tolong buat shawl plain seperti di atas yang versi saiz labuh ya seperti bidang 60.. Saya teringin nak pakai shawl plain di atas tetapi saya bertudung labuh. Sekarang, semakin ramai hamba Allah berhijrah ke lebih baik dan memakai tudung labuh..tetapi penjual tudung less dan limit jual shawl dan tudung labuh. Jika fatin berjaya keluarkan versi tudung atau shawl yang labuh..Allah.... Satu kejayaan fatin..dapat pahala besar disamping dapat memberi kesenangan dan keseronokan kepada kami pemakai tudung labuh.dan dapat menambah jumlah pembeli yang sememangnya sukakan produk sheejab tetapi inginkan yang labuh.. Tolong ya fatin..

    ReplyDelete
  14. Fatin..saya nak request shawl plain versi labuh...seperti bidang 60 atau 2.0 mete x 0.8+ .. Saya memakai tudung labuh tetapi teringin sangat nak pakai sheejab dan produk fatin...tolong ya fatin..di luar sana ramai yang sudah bertudung labuh dan juga masih sukakan fesyen..

    ReplyDelete
  15. Basic Series ni, kalau dari belakang mcmana ya? sbb kebanyakkan shawl yg dibeli, panjang di hadapan, pendek sangat di belakang..boleh fatin tolong tunjukkan? thank you

    ReplyDelete

Do you like my entry? Comment if you have any idea to share!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...